دنیایی از کارتون

دنیایی از کارتون

جایی برای طرفداران کارتونی
دنیایی از کارتون

دنیایی از کارتون

جایی برای طرفداران کارتونی

دیالوگ های خنده دار کلاه قرمزی

فامیل دور:این جا یا جای منه یا جای این خر.

جیگر:من خر نیستم من خر نیستم من خر نیستم

فامیل دور:ببخشید جسارت کردم شما عقابی شما پروانه ای من خرم که این جا می مونم.

......................................................................................................................................

آقای مجری: در حال پاره کردن دفتر مشق کلاه قرمزی چون خودش ننوشته بود . . .
آقای مجری: الان این رو پاره میکنم تا خودت مشقاتو بنویسی.
فامیل دور: نه، عجب گیری افتادیما، ۳ ساعت به این گاو فهموندیم که نباید پاره کنه و بخوره، حالا باید به شما بفهمونیم.

......................................................................................................................................

آقای مجری:کلاه قرمزی برای چی خونه تکونی میکنیم؟

کلاه قرمزی:برای اینکه پدرمون درآد...!

..................................................................................................................................

ببخشید:نه نه یه ضرب المثلی هست تو شهر ما میگه شیرینی ست میری نیست بعنی باید مواظب شیرینی هاتون باشید چون همین طوری شیرینی ها هست تا میری دیگه نیست.

.................................................................................................................................

آقای مجری : شعری که بلدی رو بخون
جیگر : گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سرآید ، گفتی یا نگفتی ؟ گفتی یا نگفتی؟گفتی یا نگفتیـــــی ؟
مجری : شاعر گفته به ما چه؟
ببعی : It’s nice to be important, but it’s more important to be nice
مجری : نه شعر فارسی بخون
ببعی : در گلستانه چه بوی علفی می آمد ، به به.

..................................................................................................................................

آقوی همساده:رفتیم محضر ماشینو به به نام کنیم.تو محضر ازمون طلاق گرفتند الان پنج سال دارم مهریه میدم نمی دونم به کی.یعنی ددداااغونما.

..................................................................................................................................

آقای برق کار : اگه سیم لخت باشه چی میشه ؟

کلاه قرمزی : خوب سیم خجالت میکشه ...

..................................................................................................................................

آقای مجری:بچه دو ساعته دارم صدات می کنم نشنیدی.

پسرعمه زا:چرا شنیدم اهمیت ندادم.

.................................................................................................................................

فامیل دور:شادمانی همه جا پشت در است در گشودن هنر است.

....................................................................................................................................

بچه فامیل:پییشتونک

فامیل دور:چی؟

بچه فامیل:پیییشتونک.

آقای مجری:پستونک برای دندانت خوب نیست.

فامیل دور:آقای مجری این در اگه من الان نبندم بعد ها در های بیشتری را باید ببندم.بچه  چند بار گفتم زیاده خواهی نکن تو 10 تا انگشت داری بازپستانک.

...............................................................................................................................

آقای مجری:شما بوی شیرینی میدید.

ببخشید:مگه بده بهتر از بوی گنده که.بوی گند بهتره یا بوی شیرینی؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.